W dwudziestym pierwszym wieku na popularności zyskuje marketing internetowy. Taki stan rzeczy nie zmienia jednak faktu, że tradycyjne rozwiązania odchodzą do lamusa. Wręcz przeciwnie: w wielu przypadkach wciąż stanowią one podstawę reklamy marki. Do akcesoriów z tej kategorii należą między innymi promocyjne otwieracze do butelek z logo firmy. Dlaczego warto stosować tego typu gadżety reklamowe i w jakiej sytuacji mogą się one sprawdzić? Zapoznaj się z poniższym tekstem, by poznać odpowiedź na to pytanie.
Tradycyjne gadżety reklamowe – dlatego warto zdecydować się na takie rozwiązanie?
Właściwie, nie powinno nikogo dziwić, że tradycyjne gadżety reklamowe wciąż cieszą się sporym zainteresowaniem. Taki stan rzeczy wynika przede wszystkim z faktu, że – materiały te – o ile zostały odpowiednio zastosowane – są w stanie skutecznie zwiększyć świadomość rynku na temat danej marki.
Otwieracze do butelek z logo marki
Zazwyczaj w celu reklamy marki stosuje się takie drobne akcesoria jak na przykład kubki, smycze na klucze, pendrive’y czy T-shirty. Oprócz tego ciekawym, choć znacznie rzadziej stosowanym, rozwiązaniem w tym zakresie są również reklamowe otwieracze do butelek z logo firmy (duży wybór tego rodzaju gadżetów znajdziecie np. na https://gadzety-reklamowe.com/section2/13-Otwieracze_do_butelek-1.html).
Z różnych powodów ich wykorzystanie w działalności marketingowej cieszy się wysoką skutecznością. Przynajmniej częściowo jest to zgodne z opiniami ekspertów ds. marketingu oraz designu produktów, którzy twierdzą, że konsument, u którego wywołamy dobre skojarzenia z daną marką, będzie chętniej decydował się na zakup danego produktu lub usług.
W takiej sytuacji gadżety reklamowe w postaci niewielkich, poręcznych otwieraczy do piwa są wręcz rozwiązaniem idealnym. Dlaczego? Odpowiedź na pytanie jest bardzo prosta: ich stosowanie – co jest oczywiste – kojarzy się z piciem trunku alkoholowego, a więc dość przyjemną aktywnością. Oczywiście, alkohol sam w sobie ma negatywny wpływ na ludzki organizm – trzeba jednak pamiętać, że często, nawet jeśli spożywany w niewielkich ilościach, jest on nieodłącznym elementem spotkań towarzyskich czy imprez rodzinnych. Jeśli jednak pijemy alkohol okazjonalnie, w umiarkowanych ilościach podczas spotkań z bliskimi nam ludźmi, traktujemy trunki jako miłe urozmaicenie, nie zaś wstęp do nałogu. W takiej sytuacji nie powinno nikogo dziwić, że związanie z nim akcesoria – w tym na przykład otwieracze – są podświadomie kojarzone z przyjemnością.
W efekcie umieszczenie na otwieraczu reklamowym logo firmy powinno budzić miłe skojarzenia, co zwiększa szanse na to, że marka, której brand został umieszczony na otwieraczu, dobrze zapisze się w świadomości konsumenta.
Otwieracze do butelek reklamowe. Podsumowanie
Reklamowe otwieracze do butelek to dobry sposób na promowanie marki. Z pewnością dobrze zapisze się on w świadomości konsumentów. Z drugiej jednak strony nie powinno się stosować wyłącznie otwieraczy; warto uzupełnić je o takie rozwiązania jak na przykład smycze, kubki czy T-shirty – dzięki temu przekaz reklamowy będzie kompleksowy i spójny.
Comments