Co powinieneś zrobić, aby rzucić palenie?

Uzależnienie od tytoniu nęka ludzi we wszystkich warstwach społecznych. Oczywiście winę za zaistniałą sytuację ponoszą wyłącznie osoby, które dopuściły do tego nałogu w ich życiu. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i niestety popełniamy błędy. W tym artykule postaram się przedstawić kilka porad mogących pomóc osobom uzależnionym od nikotyny w pozbyciu się go. Zapraszam.

Wsparcie przez specyfiki.

Często w naszej walce z nałogiem pomijamy wszelkiego rodzaju tabletki na rzucenie palenia. Jest to błąd. Specyficzna receptura zawarta w każdym z tych specyfiku może nam bardzo skutecznie pomóc w trakcie walki z nałogiem. Szczególnie polecam produkt Nicorix tu aby przejść na stronę, na której szczegółowo ów preparat został opisany.

 

Silna psychika

Jeśli zdecydowałeś się rzucić palenie, psychicznie przygotuj się na to, co przed Tobą. Postaraj się skupić na fakcie, że możesz rzucić palenie i nie jest to niemożliwe. Ustaw oficjalną „datę zakończenia swojego uzależnienia”, a nawet rozważ dodanie jej do swojego kalendarza. Przyjmując takie pozytywne podejście, szanse na rzucenie palenia wzrosną.

 

Efekt pustej dłoni

Przez cały czas miej przy sobie butelkę wody mineralnej. Kiedy masz ochotę na papierosa, weź butelkę do ręki i zacznij pić wodę, nawet jeżeli będziesz musiał wypić ją do końca. Uda Ci się w ten sposób znaleźć zajęcie dla swoich dłoni oraz ust, oraz być może zapobiegnie “podjadaniu”, tak często występującemu w trakcie rzucania palenia.

 

Nagroda za nie palenie

Weź pieniądze, które zwykle wydajesz na papierosy i przeznacz je na coś, czego naprawdę chcesz. Jest to coś w rodzaju nagrody za ciężką pracę. Zafunduj sobie drogi płaszcz, fajną kurtkę lub nawet parę butów, które już widziałeś.

 

To by było na tyle. Tych kilka prostych rad może pozwoli Ci pozbyć się głodu nikotynowego. Pamiętaj, aby przy całym procesie pozbywania się nałogu stawiać na strategię małych kroczków. Na koniec nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci wytrwałości i skutecznego rzucenia palenia. Trzymaj się zdrowo.